
– Cele, jakie sobie stawiamy, to wprowadzanie innowacji, poprawa jakości produktów i obsługi. Uważnie przyjrzymy się procesom zachodzącym w firmie i postaramy się je zoptymalizować – zapowiadała Iwona Olbryś, obejmując w listopadzie ubiegłego roku fotel szefa polskiego oddziału Telepizzy.
Pierwsza połowa 2012 roku ubiegła w centrali ponad znakiem rozbudowy sieci i bombardowania klientów coraz to wymyślniejszymi promocjami. Cel? Oczywiście, osiągnięcie pełnej gotowości na mistrzostwa Europy w piłce nożnej. EURO przechodzi do historii, ale Telepizza nie zamierza zwalniać tempa. Na ten rok zaplanowała siedem otwarć, a jej zarząd jest przekonany, że zrealizuje zamierzenia.
Wielka czwórka
Franczyza, dostawy do klienta, menu i marketing – na tych czterech filarach Iwona Olbryś zdecydowała się oprzeć swoją strategię rozwoju sieci.
– Otwarcia nowych lokali to dla nas sprawa priorytetowa i realizujemy plan zgodnie z ustaleniami przyjętymi w tegorocznym budżecie. W lutym został otwarty lokal w Warszawie przy ulicy Obrzeżnej, kolejny powstanie na przełomie lipca i sierpnia w Grudziądzu. Pozostałe otwarcia są zaplanowane w drugiej połowie roku – podsumowuje tegoroczne dokonania szefowa sieci.
Zaznacza też, że rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami są w toku, ale każda kandydatura poddawana jest dogłębnej analizie, a franczyzobiorcom aplikowane jest szerokie doradztwo biznesowe.
– Chodzi o to, by nowe lokale mogły być przykładem sukcesu w naszej sieci – zaznacza Olbryś.
Nowe dania w marketingowym sosie
Dla polskiego zarządu Telepizzy priorytetem jest również dostawa pizzy do klienta – w tym segmencie sieć jest nad Wisłą liderem.
– Przykładamy szczególną uwagę do profesjonalizmu działań marketingowych. Myślę tu zarówno o efektywności, jak i mierzeniu wyników używanych narzędzi komunikacji. Chcemy wykorzystać cały nasz potencjał, by zaoferować klientom promocje, które będą dopasowane do ich oczekiwań, a jednocześnie okażą się miłym zaskoczeniem – mówi prezes polskiego oddziału sieci.
Obecnie w Polsce działa 113 restauracji Telepizza, z czego 50 lokali stanowią placówki własne, a pozostała część jest zarządzana przez franczyzobiorców.
(gum)
0 Comments