Kefirek nagradza partnerów
3 gru 2018

Kefirek nagradza partnerów

Post by Redaktor

Najlepszy franczyzobiorca sieci sklepów spożywczych Kefirek otrzyma od centrali samochód.

Franczyzodawca ogłosił konkurs, w którym każdy partner, niezależnie od wielkości powierzchni sklepu i stażu w prowadzeniu biznesu, może wygrać samochód osobowy. O zwycięstwie zadecyduje udział obrotów uzyskanych ze sprzedaży produktów pochodzących z hurtowni Kefirka w stosunku do całości obrotów. Konkurs potrwa do końca sierpnia bieżącego roku. Ponadto franczyzobiorcy, którzy notują najlepszą sprzedaż, otrzymują premie kwartalne znacznie przekraczające pobieraną opłatę licencyjną.

– Franczyza umożliwia Kefirkowi szybszy rozwój, z którego korzystają wszyscy właściciele sklepów. Większa sieć pozwala negocjować lepsze warunki handlowe, co przekłada się na atrakcyjniejszą ofertę sklepu. Nasi partnerzy otrzymują wsparcie w każdym aspekcie prowadzenia biznesu. Zaplecze logistyczne sieci porządkuje łańcuch dostaw, a co za tym idzie ogranicza koszty prowadzenia działalności i pozwala właścicielom sklepów zaoszczędzić dużo czasu. Już wkrótce Kefirek wprowadzi do sprzedaży produkty własnej marki – zapowiada Mariusz Buchała, prezes sieci Kefirek.

Obecnie pod szyldem Kefirka działa 80 sklepów. Placówka sieci może powstać zarówno w dużym, jak i małym mieście w województwach, które umożliwiają realizację dostaw: w małopolskim, świętokrzyskim, śląskim i podkarpackim.

Franczyzobiorca nie ponosi kosztów przystąpienia do sieci. Co miesiąc pobierana jest natomiast licencyjna opłata w wysokości 300 zł. Kwota ta pozwala pokryć część kosztów kampanii reklamowych, druku i przygotowania gazety ofertowej oraz organizacji szkoleń, (dw)

0 Comments

Leave a Comment