
Dystrybutor elektronicznych papierosów zamierza otworzyć do końca roku 30 punktów sprzedaży.
Na stoiskach Cigger można znaleźć elektroniczne papierosy i inne niezbędne akcesoria. Firma zadebiutowała na rynku w grudniu 2011 roku. Od tego czasu produkty Cigger są dostępne w czterech autoryzowanych placówkach partnerskich, kilku salonikach firmowych i w blisko 40 punktach sprzedaży.
– Cały czas rozwijamy sieć naszych punktów partnerskich. W maju uruchomiliśmy dwa nowe stoiska: w Białymstoku i Olsztynie. Planujemy również kolejne dwa otwarcia w Toruniu i Kaliszu. Chcielibyśmy, żeby do końca roku nasza sieć liczyła około 30 autoryzowanych punktów Cigger – mówi Mariusz Rajzner, wicedyrektor spółki New Smoke zajmującej się rozwojem sklepów Cigger. – Firma pracuje również nad poszerzeniem oferty produktowej. Niedługo w pojawią się elektroniczne papierosy jednorazowego użytku Cigger Go.
Przyszły franczyzobiorca Cigger pokrywa koszty związane z przygotowaniem punktu sprzedaży (minimum 9 tys. zł). Musi też znaleźć wolną powierzchnię w galerii handlowej.
– Jeśli zajdzie taka potrzeba, to możemy pomóc w znalezieniu odpowiedniego miejsca i negocjacji warunków umowy. Nie pobieramy opłat za przystąpienie do sieci ani opłat bieżących – dodaje Mariusz Rajzner.
Franczyzobiorca i jego personel przechodzą szkolenia, w trakcie których poznają techniki sprzedażowe i uczą się, jak skutecznie zarządzać punktem. Partnerzy otrzymują także materiały reklamowe i uczestniczą w akcjach promocyjnych, (mak)
0 Comments